Blog

Všetky články

E-commerce manažér

Na začiatku všetkého je vždy nápad. Ten náš bol dopraviť zdravé a kvalitné potraviny priamo k Vám domov bez toho, aby ste vôbec vstávali zo sedačky.

Rok 2020 bol rokom mnohých turbulencií takmer vo všetkých oblastiach nášho života. Práve pandémia dokázala zmeniť nákupné správanie spotrebiteľov, a preto sme tento čas vyhodnotili ako správny pre vstup do e-commerce.

V našej pravidelnej rubrike To sme my si tak dnes predstavíme nášho kolegu, Petra Bozogáňa, e-commerce manažéra.


Každá predajňa má svojho vedúceho, ktorý zodpovedá za jej bezproblémový chod a rovnako to je aj s našou „online predajňou“. Práve tu riadi Peter.

Jeho pracovné povinnosti sú v mnohom iné než u bežných vedúcich predajní, ale aj on musí zabezpečiť aby:

  • boli naplnené stanovené ciele,
  • iFresh bezproblémovo fungoval a aby bol tovar intuitívne usporiadaný,
  • bol tovar pre zákazníkov atraktívny,
  • mal zákazník motiváciu opäť nakúpiť,
  • boli vyriešené všetky prípadné reklamácie a podnety zákazníkov...

Rozdiel je však v mnohých aktivitách, ktoré sú v online priestore iné. Kým vedúci predajne zabezpečuje, aby bol obchod otvorený v stanovený čas, a aby v ňom boli predajcovia fyzicky prítomní, Peter zodpovedá za to, aby online obchod fungoval nepretržite 24 hodín denne, čo zabezpečuje webový server a na ňom bežiaci softvér – e-shop.

Jednou z najdôležitejších náplní jeho práce je návrh a implementácia nových funkcionalít webu, ktoré ho budú posúvať vpred, aby e-shop nezaostával, ale práve naopak, stal sa u zákazníkov obľúbeným. Súčasťou jeho práce je taktiež návrh úspešných kampaní, ktoré zvýšia povedomie o webe a ich následné vyhodnocovanie.

Podobne ako aj v kamennej predajni, ani v e-shope nie je jeden človek schopný zabezpečiť všetko vo vlastnej réžii. Za výber ďalších zamestnancov do tímu e-commerce, ich riadenie a motiváciu je zodpovedný práve Peter.

A čo nám Peter prezradil zo svojho súkromia?

Okrem práce trávi maximum času so svojou manželkou a ročnou dcérkou. Stíha aj šport, je trénerom karate a zároveň medzinárodným rozhodcom. Svoju dovolenku v práci tak často využíva na cestovanie po súťažiach po celom svete.

Keď sme sa Petra spýtali, s akými problémami sa stretol pri zavádzaní e-shopu, s úsmevom podotkol, že preňho to nie sú problémy ale výzvy. Najdôležitejšie je preňho dokázať uspokojiť stále rastúci dopyt zo strany zákazníkov. Oceňuje silnú podporu vedenia spoločnosti a špeciálne kolegov, ako napríklad Adama, nášho Digital media manažéra.

Víziou iFresh je podľa Petra neustále zlepšovanie služby pre zákazníka. Či už pri jeho online nákupe, kde čoskoro doplníme viaceré funkcie na uľahčenie nákupu alebo priamo pri vychystávaní a odovzdaní tovaru zákazníkovi. Tak aby sme sa boli nie len najväčší slovenský veľkoobchod, najúspešnejší slovenský maloobchod ale aj najlepší slovenský e-shop s potravinami.


E-commerce manažér

Zoznam článkov

Zakladáme si na hodnotách spoločenskej zodpovednosti a nebojíme sa prekračovať hranice

Zakladáme si na hodnotách spoločenskej zodpovednosti a nebojíme sa prekračovať hranice

Zaži východ ako sa patrí! Naši kolegovia ho zažili počas 100 km dlhej trate

Zaži východ ako sa patrí! Naši kolegovia ho zažili počas 100 km dlhej trate

Ako sa stať našim odberateľom, a aké sú možnosti objednávania tovaru?

Ako sa stať našim odberateľom, a aké sú možnosti objednávania tovaru?